



17 190,00 zł
Cena regularna:
19 490,00 zł

15 590,00 zł
Cena regularna:
17 690,00 zł

14 990,00 zł
Cena regularna:
15 990,00 zł

27 890,00 zł
Cena regularna:
29 317,00 zł

17 990,00 zł
Cena regularna:
19 390,00 zł

23 990,00 zł
Cena regularna:
26 305,00 zł

15 290,00 zł
Cena regularna:
17 390,00 zł

19 590,00 zł
Cena regularna:
21 990,00 zł

16 990,00 zł
Cena regularna:
19 290,00 zł

15 190,00 zł
Cena regularna:
17 290,00 zł


17 990,00 zł
Cena regularna:
19 390,00 zł

13 780,00 zł
Cena regularna:
15 690,00 zł

15 290,00 zł
Cena regularna:
17 390,00 zł

19 590,00 zł
Cena regularna:
21 990,00 zł

14 990,00 zł
Cena regularna:
15 990,00 zł

16 990,00 zł
Cena regularna:
19 290,00 zł

15 590,00 zł
Cena regularna:
17 690,00 zł

15 190,00 zł
Cena regularna:
17 290,00 zł

18 990,00 zł

17 190,00 zł
Cena regularna:
19 490,00 zł



SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: +48 573 569 448

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?
ODP: Przy każdej ofercie sprzedaży znajdziesz informację o dostępności danego produktu.
2. Jak dowiem się, jaki jest stan realizacji zamówienia?
ODP: Otrzymasz od nas wiadomość e-mail potwierdzającą złożenie zamówienia i dokonanie płatności. Następnie otrzymasz kolejnego maila z informacją, że Twoje zamówienie zostało wysłane.
3. Jakie występuję formy dostawy?
ODP: Oferujemy kilka możliwości dostawy:
- odbiór osobisty,
- poprzez Paczkomaty InPost,
- tradycyjną przesyłką kurierską InPost lub DPD
4. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
ODP: Oczywiście, swoje zamówienie możesz też odebrać osobiście.
Zapraszamy do naszego magazynu – ul. Poznańska 7, 62-052 Głuchowo
5. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
ODP: Jasne. Wystarczy, że na etapie składania zamówienia, podając swoje dane, podasz
numer NIP i dokonasz zakupu jako Firma.
6. Jak zmienić moje zamówienie?
ODP: Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 519 474 066
7. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
ODP: Biuro Obsługi Klienta pomoże w tej sytuacji, zadzwoń pod numer 519 474 066.
8. Gdzie jest moja przesyłka?
ODP: Jeżeli wybrany przez Ciebie przewoźnik nie udzieli Ci informacji, chętnie wesprze Cię nasze Biuro Obsługi Klienta. Zadzwoń do nas – 519 474 066.
9. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
ODP: Zawsze chętnie pomożemy, skontaktuj się z nami mailowo (biuro@koba-sauna.pl) lub telefonicznie (519 474 066).
10. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
ODP: Tak, od momentu zakupu masz 14 dni na zwrot zakupionego produktu. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce POMOC i wyślesz go do nas wraz ze zwracanym produktem.