Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Waluty

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:  +48 519 474 066 

Pytania i odpowiedzi

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

ODP: Przy każdej ofercie sprzedaży znajdziesz informację o dostępności danego produktu.

2. Jak dowiem się, jaki jest stan realizacji zamówienia?

ODP: Otrzymasz od nas wiadomość e-mail potwierdzającą złożenie zamówienia i dokonanie płatności. Następnie otrzymasz kolejnego maila z informacją, że Twoje zamówienie zostało wysłane.

3. Jakie występuję formy dostawy?

ODP: Oferujemy kilka możliwości dostawy:

  • odbiór osobisty,
  • poprzez Paczkomaty InPost,
  • tradycyjną przesyłką kurierską InPost lub DPD

4. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

ODP: Oczywiście, swoje zamówienie możesz też odebrać osobiście.

Zapraszamy do naszego magazynu – ul. Poznańska 7, 62-052 Głuchowo

5. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

ODP: Jasne. Wystarczy, że na etapie składania zamówienia, podając swoje dane, podasz

numer NIP i dokonasz zakupu jako Firma.

6. Jak zmienić moje zamówienie?

ODP: Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 519 474 066

7. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

ODP: Biuro Obsługi Klienta pomoże w tej sytuacji, zadzwoń pod numer 519 474 066.

8. Gdzie jest moja przesyłka?

ODP: Jeżeli wybrany przez Ciebie przewoźnik nie udzieli Ci informacji, chętnie wesprze Cię nasze Biuro Obsługi Klienta. Zadzwoń do nas – 519 474 066.

9. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

ODP: Zawsze chętnie pomożemy, skontaktuj się z nami mailowo (biuro@koba-sauna.pl) lub telefonicznie (519 474 066).

10. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

ODP: Tak, od momentu zakupu masz 14 dni na zwrot zakupionego produktu. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce POMOC i wyślesz go do nas wraz ze zwracanym produktem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl