SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: +48 573 569 448
Gwarancja i reklamacje
Gwarancja
Poniżej przedstawiamy ogólne warunki gwarancji.
1. Producent udziela gwarancji prawidłowego działania balii na okres 24 miesięcy od daty zakupu – dla użytku konsumenckiego, oraz 12 miesięcy dla zastosowania zawodowego.
2. Gwarant odpowiada przed Nabywcą wyłącznie za wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie, które to usuwane będą w okresie gwarancyjnym bezpłatnie.
3. Gwarancją nie są objęte wady powstałe z innych przyczyn, a szczególnie w wyniku:
- niewłaściwego użytkowania lub dokonywania napraw przez osoby nieupoważnione,
- nieprawidłowego montażu, konserwacji, magazynowania i transportu produktu,
- uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub celowego uszkodzenia produktu,
- uszkodzeń produktu powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów, uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych, czynników noszących znamiona siły wyższej (pożar, powódź, wyładowania atmosferyczne itp.),
- wadliwego działania urządzeń mających wpływ na działanie produktu,
- naturalnego starzenia się drewna, które już po pewnym czasie może zmieniać kolor oraz mogą pojawiać się pęknięcia.
- nieprzestrzegania zasad eksploatacji produktu i instrukcji obsługi.
- eksploatacji
4. Gwarancja nie obejmuje części podlegających normalnemu zużyciu oraz części i materiałów eksploatacyjnych, jak: filtry, żarówki w przypadku balii i drzwi (regulacja drzwi) w przypadku saun.
5. Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji na produkt w przypadku:
- stwierdzenia jakiejkolwiek modyfikacji produktu,
- stwierdzenia przez Gwaranta iż przyczyną reklamacji jest nieprzestrzeganie instrukcji obsługi.
6. Zgłoszenia usterki można dokonać w formie pisemnej, załączając filmy/zdjęcia ukazujące problem na adres: bok@koba-sauna.pl, ale skuteczne zgłoszenie reklamacyjne będzie przyjmowane tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie formularza: ZGŁOŚ TUTAJ
7. Producent zapewnia serwis gwarancyjny w ciągu 30 dni roboczych lub dłużej (np w przypadkach ograniczonej dostępności sprzętu). Gwarancja ogranicza się do dostawy części zamiennych. W przypadkach szczególnych, po wcześniejszym uzgodnieniu i upewnieniu się, że prac naprawczych Nabywca nie jest w stanie wykonać samodzielnie lub przy pomocy lokalnej firmy, przedstawiciel producenta dokona naprawy.
8. Gwarant zastrzega sobie prawo obciążenia Reklamującego kosztami manipulacyjnymi związanymi z przeprowadzeniem ekspertyzy, transportem, jeśli reklamowany produkt będzie sprawny lub uszkodzenie nie było objęte gwarancją. W takim przypadku Reklamujący zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości kosztów Gwaranta.
9. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek pośrednie lub bezpośrednie straty i szkody, poniesione przez Nabywcę z powodu wady produktu, a w szczególności utraty lub uszkodzenia innego sprzętu, wynikłych przestojów, utraty zysków lub dochodów, kosztów towarów zastępczych itp.
10. W sprawach nieuregulowanych niniejszą gwarancją mają zastosowanie postanowienia Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje
Reklamacje będę rozpatrywane w terminie do 30 dni.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o dokładne wypełnienie FORMULARZA REKLAMACYJNEGO.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.