NOWOŚCI
Sauna ogrodowa LOFT z tarasem
Sauna ogrodowa LOFT z tarasem

77 950,00 zł

Cena regularna: 93 390,00 zł

szt.
Odbierz już dziś!
Balia ogrodowa DELUXE  z piecem zintegrowanym
Balia ogrodowa DELUXE z piecem zintegrowanym

18 690,00 zł

szt.
Sauna ogrodowa KWADRO 3m z tarasem dla 4-6
Sauna ogrodowa KWADRO 3m z tarasem dla 4-6

23 490,00 zł

szt.
Sauna KOBA Kwadro MINI 1,5m dla 2osób
Sauna KOBA Kwadro MINI 1,5m dla 2osób

12 620,00 zł

szt.
Sauna Beczka z piecem elektrycznym
Sauna Beczka z piecem elektrycznym

16 290,00 zł

szt.
Sauna KOBA Kwadro MINI 2,3m z tarasem
Sauna KOBA Kwadro MINI 2,3m z tarasem

14 690,00 zł

szt.
Sauna Beczka Termo z piecem na drewno
Sauna Beczka Termo z piecem na drewno

27 690,00 zł

szt.
Sauna Beczka z piecem elektrycznym
Sauna Beczka z piecem elektrycznym

16 290,00 zł

szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Waluty

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:  +48 573 569 448

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@koba-sauna.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: KAPA-Group Sp. z o.o. ul.Poznańska 150, 62-052, Komorniki , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt:

  1. Starannie zapakuj zwracany produkt, postaraj się zwrócić go w takiej formie w jakiej go otrzymałaś. 
  2. Zwracany produkt wyślij na swój koszt na adres:
     KAPA-Group Sp. z o.o. ul.Poznańska 150, 62-052, Komorniki

Sklep nie przyjmuję towaru za pobraniem.

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@koba-sauna.pl lub drogą pocztową na adres KAPA-Group Sp. z o.o. ul.Poznańska 150, 62-052, Komorniki.

Aby zwrócić reklamowany towar do nas:

  1. Starannie zapakuj zwracany produkt, postaraj się zwrócić go w takiej formie w jakiej go otrzymałaś. 
  2. Zwracany produkt wyślij na swój koszt na adres:
     KAPA-Group Sp. z o.o. ul.Poznańska 150, 62-052, Komorniki

Sklep nie przyjmuję towaru za pobraniem.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl